zaterdag 4 mei 2019

Chaos




"Alles lijkt op zijn grondvesten te schudden,
de hele wereld is in beroering.
Scheuren ontstaan in oude opgetrokken muren
Mensen die dromen als zeepbellen uiteen zien spatten.
Al het 'oude' valt weg,
het geeft onzekerheid, wat zo vertrouwd was, verdwijnt.


En toch....
wanneer je durft over te geven,
durft te vertrouwen,
je eigen kleuren laat schijnen,
dicht bij jezelf blijft
voldoende rust neemt,
zal heel snel een nieuwe horizon te zien zijn.

Waar Moeder Aarde en al haar bewoners
in rust, vrede en verbinding zullen leven.

Durf te geloven.....".

ik wens je een mooie avond in verstilling.


een tekening die ik maakte als heerlijke kleuroefening, zomaar (zoals ik het noem)….. flodderen op papier, en de woorden kwamen als uit het niets tevoorschijn.
ik werd geïnspireerd door een tekening die ik vond op internet....heb er mijn eigen draai aan gegeven.

1 opmerking:

  1. Vertrouwen in plaats van geloven las ik laatst.
    Heel mooi, want uiteindelijk komen dingen vrijwel altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.