donderdag 9 maart 2017

Teken-Je-Mee krijgt nog een ánder vervolg.....als jullie het leuk vinden.......






Wat ontzettend veel en lieve en leuke reacties kreeg ik op het feit dat het Teken-Je-Mee project een ander vervolg gaat krijgen. Mensen die er zó blij mee waren…….omdat het duwtje in de rug er weer is om met mandala’s aan de slag te gaan.



Maar………..dan loop ik zo de afgelopen dagen rond met het idee dat de grote kracht van het project óók zat in het feit van het delen. Het aan elkaar laten zien wat we maakten………om de ander ook weer te inspireren, zo van hé wat een leuk idee is dat nou.



Tenslotte hebben we de 4 jaren zo ongelooflijk veel uitwerkingen voorbij zien komen dat ik zeker weet dat ieder op haar manier af en toe een nieuwe manier ontdekte om te tekenen. Om met een nieuwe techniek of materiaal aan de slag te gaan.



Enfin……dan loop ik rond met een idee! Maar ik vraag het ook aan jullie, tekenaars. Zouden jullie het leuk vinden, als er een pagina komt waar jullie zelf je mandala’s gemaakt naar aanleiding van het project (of misschien gewoon eens een andere mandala) kunnen plaatsen. Mét misschien het verhaal wat erbij hoort. Zodat het met elkaar delen gewoon doorgaat. Maar net op een andere manier……dan kunnen jullie zelf de tekening plaatsen mét bijbehorend verhaal (het verhaal hoeft natuurlijk niet).





Laat het maar weten……..als ik positieve reacties krijg dan komt er vandaag of morgen een pagina waar de mandala’s gemaakt naar aanleiding van Teken-Je-Mee geplaatst kunnen worden.

Hier vind je in ieder geval de 1e 'opdracht'......


Ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties.....ik wens jullie een heerlijke dag.........

10 opmerkingen:

  1. Een heel leuk idee en hoop dat je ermee doorgaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk idee en hoop dat je ermee doorgaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heerlijk. Ik ben nu allerlei alternatieven aan het zoeken en eerlijk gezegd zie ik langzamerhand door de bomen het bos niet meer. Voel me een beetje 'verdwaald'.
    Op deze manier hoef ik niet meer te zoeken en kom ik weer 'thuis'.
    Met andere woorden... GRAAG !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, vind het zelf ook zo fijn dat het op deze manier een vervolg gaat krijgen.........wacht met spanning de eerste mandala af........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit......ja, graag een vervolg. Ik heb 4 jaar meegedaan vanaf het begin en mis het heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.