zaterdag 10 februari 2018

Mijn blog bestaat (bijna) een jaar






Bijna 1 jaar geleden ben ik gestart met mijn blog over mandala's!
Noodgedwongen, omdat mijn  computer er voorgoed mee stopte, waardoor ik niet meer verder kon werken op mijn eigengebouwde (en oh wat was ik daar trots op) en mijn eigen beheerde website. Kon nergens meer bij......voor altijd afgesloten.

Uiteindelijk opnieuw gestart met een blog, wat ook een heerlijke plek bleek te zijn om te schrijven over mandala's, meestal ter inspiratie. Soms ook over de tuin, over het dagelijkse leven hier in Reutum.
En wat fijn dat er zoveel mensen iedere dag de weg naar dit blog weten te vinden, soms wel honderden per dag.......daar kan ik stil van zijn. En ik hoop dan ook maar dat er iedere dag ook zoveel mensen iets van inspiratie kunnen vinden om zelf weer de potloden ter hand te nemen. In ieder geval resulteerde deze plek ook weer van de start van het Teken-Je-Mee project. Dus ja, ik ben hier echt wel mijn plek gevonden en veroverd.

En nu dus al een bestaan van 1 jaar,en bij een 1-jarig jubileum hoort een cadeautje vind ik. In de vorm van mandalakaarten. De tekeningen die ik zelf tekende en waarvan ik in mijn eigen 'drukkerij' kaarten maakte.




Ik ga 3 setjes weggeven.........met 3 kaarten, die jij op jouw beurt weer door kunt sturen naar mensen die wel wat zonnestralen kunnen  ontvangen, of een zomaar een bloemengroet. Kaarten die uit zullen zwerven en weer wat kleine lichtpuntjes zullen brengen. 




Wil je mee doen? Je kunt hier onderaan je naam achterlaten, of op Facebook een berichtje plaatsen. Ik schrijf alle namen op een briefje, doe ze in een pot/bakje/bord, en morgenavond vraag ik of Pieterman 3 briefjes wil trekken....en dan meld ik hier namen! En stuur volgende week de pakjes op.

Ben reuze-benieuwd wie er allemaal mee gaan doen.

Een heerlijke zaterdag gewenst.......




16 opmerkingen:

  1. wat leuk Ada dat je alweer een jaar hiermee bezig bent. Ik vind het altijd leuk een cadeautje te winnen. Dus wie weet heb ik geluk deze keer te winnen. Groetjes Dinie Neijenhuis-Berns. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij ook een fijn weekend, je naam staat op een briefje nog even wachten tot morgenavond, liefs Ada

      Verwijderen
  2. Ja zeker leuk Ada om jouw kaartjes te winnen en ze dan weer door te sturen. Ik weet wel een paar mensen die wat lichtpuntjes kunnen gebruiken.
    Hartelijke groet, Lydia Visee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg... weet niet waarom en hoe ik op je site/blog terecht ben gekomen, maar ben dankbaar...hoe inspirerend en verrijkend ! Heerlijk ! Dankjewel <3 Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Pauline voor je lieve woorden....ook jouw naam staat op een briefje.....even afwachten maar, lieve groet Ada

      Verwijderen
  4. Je Blog is prachtig en inspirerend evenals je Mandala's. Ik zou ook erg blij zijn met een setje. Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Carmela, nou wie weet.......je doet mee! morgen hier meer.......lieve groet Ada

      Verwijderen
  5. Inspirerend en ik doe graag mee! Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ada, ik lees je blog heel graag en ben er weer helemaal door aan het tekenen gegaan zoals je weet. En ja...natuurlijk doe ik graag mee. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Petra, ook jouw naam staat op een briefje, lieve groet Ada

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd, ben blij dat je er ook zo veel plezier aan beleefd. Ik geniet van de mooie verhalen en tekeningen op jou blog. Lieve groet, Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mariët....wederzijds hoor, ik geniet ook van jouw prachtige werk......fijn om elkaar zo te kunnen inspireren, ook jouw naam zit erbij Mariët.... lieve groet Ada

      Verwijderen
  8. Via Esther Foppen kom ik op jouw pagina, en mn hart gaat gelijk open
    Wow
    Ik ga nog even rondstruinen en word er blijer en blijer van
    Dank je wel
    ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh dank je wel Jeanne voor je lieve woorden......blije mensen....daarom heb ik deze blog, om elkaar zoveel mogelijk te inspireren........en kijk lekker rond, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.