dinsdag 19 september 2023

Majesteitelijk

 



Majestueus,
majesteitelijk
och het woord
vloog vanmorgen
bij me binnen.
Omdat
3 buizerds tijdens
mijn wandelen
boven mijn hoofd
met me meevlogen.
Zwevend op de wind
hun vleugels bleven
stil, de thermiekwind
deed het werk voor ze.
De duiven en kraaien
probeerden ze nog
te verjagen,
maar ze speelden,
met zijn 3en op de
windvlagen,
zonder geluid,
maar zo indrukwekkend
majestueus!
En daar zijn geen woorden
geen koetsen
of hoeden of opgedofte
kleding voor nodig,
gewoon zijn wie je bent
zoals de buizerds
die dansten op de wind,
dán ben je gewoon
goed genoeg,
dan ben je
majestueus!
Een heerlijke dag hoor
Ada
mandala: "Uilen"
(omdat ik geen mandala heb van een
buizerd/wensenlijstje?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.