woensdag 29 maart 2023

Oorverdovend was het.....

 



Oorverdovend
was het geluid
in mijn hart
toen de helderheid
viel, toen ik het wist,
én herkende.
Ik had de stilte gezocht
al dagen lang
op zoek naar het antwoord
over hoe en wát
nu verder.
Omdat ik weet dat het buitenzijn
mij de antwoorden geeft.
Dat ik daar, dichtbij
Moeder Aarde,
dichtbij mijn eigen bron
de harts-vraag beantwoord
zou krijgen.
De twee kristallen die al een
poos op mijn tekentafel
liggen gaven de richting
al een beetje aan.
Erkennen en Herkennen.
Elfen, Natuurwezens
en Magiërs.
En toen ik vanmiddag buiten
in het waterige zonnetje
stapte én 3 grote
buizerds boven me zag
zweven, toen wist ik het
zeker.
Het gaat heel anders worden.
De eerste stappen zullen
snel gezet worden.
Minder tekenen
meer naar buiten,
om de oude kennis
die doorgegeven moet
gaat worden, uit te
gaan dragen.....
op mijn manier.
Omdat het nu zover is.
Oorverdovend
was het geluid
in mijn hart
toen de helderheid viel.
Ik wens je een heerlijke dag
Ada
tekening: "Pluizenbol-Elf"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.