maandag 18 april 2022

Ze mag uitvliegen



Ze mag uitvliegen.
Misschien naar jou?
Ik ga haar weggeven.

Toen ik haar ging tekenen
wist ik het al.
Zij gaat iemand anders blij maken.
Ze mag uitvliegen naar iemand
die blij van haar wordt,
of troost van haar ontvangt.

Getekend op een kaart van 14x14.

Door de tijd heen zijn veel kleine tekeningen
van mij uitgevlogen.
Juist naar degene die troost of ondersteuning
nodig had, óf er gewoon heel blij van werd.

Mijn manier van werken,
wanneer ik aan de slag ga,
weet ik gewoon van sommige tekeningen
dat ze weg mogen.
En ja ik heb ervaren dat ze áltijd op
de juist plek terechtkomen.

Dus deze Elf ook.....
word je blij van haar,
geeft ze je een troost-gevoel?
Je mag me mailen en ik
'trek' een naam en dan vliegt
deze Elf deze week naar je toe.

Je kunt me mailen tot
vanavond 18 april 21.00 uur.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.