maandag 18 april 2022

Blauwe Druifjes Elf gaat naar

 




De winnares is bekend!

Dank jullie wel voor alle berichtjes die ik mocht ontvangen van jullie.
Om de kleine Blauwe Druifjes Elf uit te laten vliegen.

Ik kreeg zulke liefdevolle woorden, dank daarvoor.
Ontroerende verhalen deelden jullie met me.
En ik las ze allemaal.....
Sommigen vertelden dat ze tot tranen toe geroerd waren bij het zien
van deze kleine blauwe Elf.

En wat ik wel vaker schrijf, ik zou écht iedereen wel een tekening
willen geven.....
Daarom teken ik lekker door, en krijg vanzelf wel weer 'te horen'
wanneer een mandala op pad mag.

Maar deze kleine Elf gaat naar:




Gonnie Corstjens! 
van harte gefeliciteerd!

Ik stuur de tekening deze week nog naar je toe.

En ik wil iedereen nog bedanken voor al het liefs wat jullie
schreven, dankdankdank.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.