maandag 11 januari 2021

Samen

 



Samen.
Niets iets fijner om elkaar écht aan te kunnen kijken,
praten van hart tot hart.
Een omarming te geven.....even vastpakken.
Echt even weten... hoe gaat het met je?
Kijken naar iemands lichaamstaal.....
Soms is het nu even niet mogelijk.
Teveel versperringen op de weg.
Is het even lastig om elkaar op te zoeken.
Mijn zusje en ik, ver uit elkaar qua
woonplaats, maar zeker niet vanuit hart.
Wij hebben (naast internet) de postduiven nog.
We schrijven (soms meer dan anders)
en we tekenen samen.
Zij zorgt voor een 'opzet' en we tekenen
ieder aan onze eigen tafel.
Zalig als de post komt en ik vind haar
handschrift, soms zomaar een berichtje,
een kaart, een brief in de brievenbus,
Soms met een tekening.
Heerlijk!
Samen, wel ver uit elkaar wonend,
maar zo dichtbij.
Misschien heb jij ook een lieverd,
die je vaak schrijft...of die jou schrijft.
Het heeft voor mij zoveel meerwaarde
dan een app......
Misschien krijg je door ons idee inspiratie!
Om ook te gaan schrijven.
Verbonden, samen.......ik word er blij van.
En dit deden we samen, ieder dezelfde opzet,
maar oh zo anders! (en ja, we zijn ook anders)
en kijk nou toch, zo bijzonder!
Ik wens je een heerlijke avond
Ada



ook nog een foto van de megastapel brieven die ik van haar kreeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.