donderdag 5 november 2020

Liefdevol gemaakt om weg te geven...


Update: Annemiek de Heus heeft de kaart gewonnen, ze koos nr. 1!


Wij leven in heel bijzondere tijden.
Dagen waarin niemand weet waar we heen gaan.
Niemand die durft te voorspellen wat er nog meer komt.
Wát ik wel zeker weet is dat juist in deze bizarre tijd
aan ons gevraagd wordt om Liefde te geven,
en Liefdevol te zijn.
Dát is wat onze mensheid naar een andere tijd zal brengen,
máár..... het is van belang dat zoveel mogelijk
mensen hiervan bewust worden, écht bewust.
Niet denken, van och het waait wel over.
Maar ga iets doen, ga iets ondernemen
op welke manier dan ook, door middel van onderzoek
doen, uitpluizen wat is er nu echt aan de hand.
Waarom worden deze maatregelen genomen?
Ieder mens wordt zó hard geraakt, op
welke manier dan ook!
Ga iets doen! (tenzij je eigen handen zo vol zijn,
durf dan te vragen........voor eigen ondersteuning)

Het kan zijn dat je wat extra omkijkt
naar iemand die het nu meer dan ooit nodig heeft,
dat je op afstand een heerlijke opbouwende
energie doorstuurt,
dat je een hapje eten maakt voor een ander,
zodat ie heerlijk kan genieten van je kookkunst.
Of je belt iemand op, zomaar,
om te vragen hoe het gaat.
Met elkaar kunnen we zoveel doen!
Zoveel kun je voor een ander betekenen, en het kost zo weinig.
Het kost je wat tijd, wat aandacht, en Liefde voor de ander.



Ik schreef al eerder dat een prachtige sjamaan-vrouw
zich een tijdje geleden bij mij in de nacht meldde,
met de boodschap, “je gaat tekenen, tekenen, tekenen,
en je stuurt ze op, naar mensen die kracht
uit je kaart halen, of troost, of blijdschap, of…






En ja, ik ben aan de slag gegaan, met de energie van het NU,
zittend hier aan mijn tekentafel,
kaarsen die brandend om me heen staan,
uitkijkend op de tuin, waar meesjes en merels zich
uitbundig uitleven in de blaadjes die in de tuin liggen,
die zwevend uit de bomen dwarrelen.
En weet je, ik word zó blij dan, van de omgeving,
van de kleuren, van de potloden, van de vormen,
och ik kan het niet vertellen én dat
wil ik graag doorgeven, dát geluksgevoel.
Twee tekeningen kwamen er de afgelopen dagen
uit mijn potloden. Totaal verschillend, maar met zoveel
plezier getekend, met zoveel liefde.
De kaarten zijn 14x14 cm, en er is getekend met kleurechte potloden.
Is er tekening die je raakt, waar je blij van wordt, waar je emotie bij voelt,
óf denk je iemand anders blij te kunnen maken?
Stuur me dan een mail, en geef aan welke kleine mandala je graag
wilt ontvangen, voor jezelf of een ander.
Je kunt je aanvraag per mail doorgeven, en aangeven nr. 1 of 2
en ik zal één naam trekken….en daarna stuur ik de tekening
naar degene toe.

De andere overgebleven tekening doet dan de andere keer weer mee.
Want ja, ik ga door met tekenen......en het plezier wat ik daarbij voel is enorm.
Dus er komen nog meer 'weggeef'tekeningen.

Je kunt me mailen:
ada@adaenpietbouman.nl

en vertel waarom je graag de tekening zou willen ontvangen!

Spannend of er interesse is, en welke kaart deze keer weggaat.
Ik wacht jullie berichtjes af, laat maar weten.

Zaterdagavond 7 november trek ik een naam, je kunt tot dan een mail sturen.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.