zaterdag 24 november 2018

Reizende kaartjes........



Soms krijg ik van zulke ontzettend lieve mails binnen, van mensen, die reageren op mijn werk. Die precies voelen wat ik met een tekening probeer te vertellen. Gisteren kreeg ik ook zo'n lieve mail binnen over een kaart, gemaakt van één van mijn tekeningen "Wachten" die verstuurd mocht worden naar mensen die een klein kindje verwachten, na lange tijd te hebben gewacht.




Zo leuk om dan zo'n reactie binnen te krijgen. De kaarten die hier in mijn eigen 'drukkerij' worden gemaakt, reizen rond. Vallen door brievenbussen om te feliciteren, of om te ondersteunen, of voor troost. Precies waar ze voor bedoeld zijn. Maar zo leuk om dan te mogen lezen waar ze af en toe terecht komen.



Blij word ik er van......en voor mij altijd weer een extra stimulans om door te gaan met tekenen, niet alleen voor mijn eigen plezier en processen, maar ook zeer zeker voor anderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.