zaterdag 10 augustus 2024

de stilte in

 



En zo…
sloot ik deze week een heel
bijzondere periode af.
Het tekenen van tientallen, en nog eens
tientallen zachte Herinneringskracht kaarten
heb ik vanmiddag (voorlopig) afgerond.
Ik ga me richten op de tijd die komt.
Gedeeltelijk de stilte in,
wetend dat de Leeuwenpoort
wagenwijd open gaat staan.
Dat zachte wonderen op weg zijn,
maar evengoed harde duistere praktijken.
Mijn jaarkaart voor 2024 liet het me al zien.
Donkerte, maar oh ook zo veel prachtig Licht.
En het kleine lampje wat ik tekende,
ben ikzelf, die mijn Licht neer mag, nee
moet gaan zetten.
Het liet zich allemaal middels
mijn kleurpotloden zien.
En hoe verder het jaar vordert,
laat het beeld zich ook echt zien,
velen die vanuit allerlei hoeken
erover melden.
Het Licht én het duister,
het gevecht wat komt (er al is)
en hoe wij, ons zuivere Licht
neer moeten gaan zetten.
Er wordt op ons gewacht!
De tijd is NU!
Ik schreef het al talloze malen,
maar alles voelt dat het
aanstaande is.
En daarom, sluit ik deze
bijzondere tekenperiode (tijdelijk)
af, zodat ik zelf nog meer aan de
slag kan gaan met het Licht
waarop zo gewacht wordt.
Ik zal hier regelmatig
Licht stukjes delen
over wat je zelf kunt doen,
want oh je hebt zo’n krachtig Licht
in je, vergeet dat niet.
We zijn met elkaar zo’n ongelooflijk
grote Krachtbron!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.