zondag 19 mei 2024

Het Teken-je-Mee project stopt

 



En zo mocht ik de afgelopen weken
overwegen en her-ijken.
Werden de bakens verzet.
Onder andere over het Teken-je-Mee project.
En de beslissing is gevallen,
ik stop met het project.
Ik deel ook hier mijn mail die ik vanmorgen vroeg
naar alle huidige deelnemers heb verzonden,
omdat er door de 11 jaren dat dit samen-tekenen
draait er honderden verschillende deelnemers zijn
geweest, en op deze manier kan iedereen er over lezen:
**
Lieve allemaal,
Wat al een tijdje in de lucht hing.
Waar ik de stilte zocht om het antwoord te vinden.
Over ons teken-je-mee project.
Na 11 jaar, met een enkele onderbreking, ga ik stoppen met het project.
Sommigen zagen het al aankomen, hadden het al verwacht.
Voor sommigen zal het onverwacht komen.
De talloze zondagochtenden, de honderden uren achter mijn computer, ook tijdens onze vakanties.
De vele, vele, vele mails beantwoorden, tekeningen bekijken en op mijn blog plaatsen.
De super lieve reacties, maar ook de soms botte, rare reacties.
Bijvoorbeeld het vragen om de opzet, en vervolgens geen enkele reactie meer geven.
Het heeft me nog meer geleerd over de mens.
Ik mocht jullie creatieve duwtjes geven, soms een beetje de weg wijzen op het pad van de mandala.
En hebben we met elkaar een fijn project neergezet.
Maar het heeft me het laatste half jaar aan het denken gezet, zelf teken ik soms al niet meer mee.
Mijn tijd ging op aan de ‘administratie’ van het project.
Het uitdenken, uitschrijven, uitmeten, uitrekenen, fotograferen, en dan nog versturen.
Handmatig, allemaal één voor één, ja het kan handiger, maar zo heb ik het op mijn manier persoonlijk gemaakt.
Kortom de wereld, en haar energie, verandert, en ik verander net zo hard mee.
Mijn creativiteit blijft onverstoord borrelen, haha dat stopt echt niet.
En daar blijf ik jullie gewoon mee lastig vallen op facebook en op mijn blog.
Iedereen die mee heeft gedaan, door de jaren heen, mijn dank is enorm groot.
Wat een inspiratie is er ontstaan, te veel voor woorden. Ongekend.
Wat een krachtbron.
En dat hebben jullie , met elkaar, in deze 11 jaren voor gezorgd!
Ik blijf schrijven over het wonder van de mandala, en in mijn blogs staan veel tekenopzetten waar je zo mee aan de slag kunt.
Kortom geen afscheid, maar wel het stoppen van het project.
Nogmaals heel veel dank, en lekker blijven tekenen hoor, velen van jullie weten wát de mandala met je kan doen.
Lieve groet
Ada
**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.