dinsdag 23 januari 2024

Ben ik wel goed genoeg?

 



Misschien denk je weleens.....
heeft de wereld mij wel nodig?
Kan ik hier wel een steentje bijdragen?
Ben ik wel goed genoeg?
Wie wacht op mij?
Ik kan je vertellen, ja de
wereld heeft jou ook nodig!
Met alles erop en eraan.
Met je mooie
en met je rare kanten.
Je bent een prachtige spiegel
voor mensen die je ontmoet.
Voor sommigen ben je
een prachtvoorbeeld,
een rolmodel,
voor anderen juist iemand zoals
zij het niet willen
of zouden kunnen leven.
Dat mag, daarom zijn we juist met
zoveel mensen hier bij elkaar.
Om elkaar te zien,
om elkaar te spiegelen,
om van elkaar te leren.
Want zoals jij, is er maar één.
En jij hebt hier op aarde een prachtige taak
te verrichten, gewoon door jezelf te zijn.
Je leven in te richten zoals jij
het graag wilt.
Misschien heb je dat
punt al bereikt, en misschien ben je
bezig je weg daarin te vinden.
En écht dat bereik je alleen
maar door jezelf te zijn.
Alle andere gezichten die je zou laten
zien, worden toch op enig moment
ontmaskerd.
Daarom, ja, jij bent een uniek wezen,
met zoveel kracht en inzichten,
die anderen weer een weg kan
wijzen op hun weg door het leven.
Daar ben je voor nodig!
Daarvoor ben je hier op aarde.
Geloof daarin.
Want de wereld zou er zo
anders uitzien zonder jou!
Ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.