woensdag 24 januari 2018

De wereld overweldigt me soms zo......




Weet niet hoe met jou is, maar het lijkt of de hele wereld hondsmoe is. Iedereen, werkelijk iedereen zegt of schrijft dat hij/zij zo moe is. De lijven doen zeer.....het slapen gaat heel diep, of juist helemaal niet. De dromen zijn bizar, geen zin in eten..........heftigheid alom.

Overal wordt geschreven over de Aarde energie die zeer sterk verhoogd/aan het verhogen is, dat we nu van de 3e dimensie naar de 5e overgaan.......en het gaat gepaard met heftigheid. Een heftigheid die we 'een plek moeten geven', en leren er mee om te gaan..........en vooral te vertrouwen dat het allemaal weer overgaat. En dat houdt in, overgeven aan het grote geheel. En soms kun je je ook overgeven, overgeven aan de moeheid, aan het slapen, aan het even niet mee willen doen. Maar zo zit de 3 dimensionale wereld niet in elkaar, we hebben onze verplichtingen. Er moet gewerkt, er moet dit, er moet dat.........
Uiteindelijk zullen we anders (moeten) gaan leven......omdat we dit tempo gewoon niet volhouden, en we mogen met elkaar een manier gaan vinden om de wereld rustiger, liefdevoller, aangenamer te maken.



Voor mezelf geldt, dicht bij mezelf zijn en blijven.......en oh wat is het moeilijk, steeds maar weer terug naar je eigen bron, blijven oefenen. Vroeg in de avond mijn mandje in (en dat is voor mij zeer uitzonderlijk als een écht avondmens), in de ochtend pas om 8 uur wakker worden, nou 6 uur staat eerder bij mij in de planning. Ik probeer de overgave te vinden, en om maar mijn gevoel te volgen. In de hoop (en ik weet zeker) dat het allemaal over gaat.

Ik hoop dat jij ook de overgave kunt vinden, de rust kunt vinden, om de prachtige sprong te gaan maken........

een liefdevolle groet

1 opmerking:

  1. Wat bijzonder Ada... Ik heb een jaarmandala getekend met woorden voor elke maand (blind getrokken uit een pot vol met woorden) en in het midden, bij het jaartal 2018 staat mijn thema voor dit jaar (kwam ook uit de pot)..... overgave.
    En da's een hele grote uitdaging voor me, overgave. Ben benieuwd wat het jaar gaat brengen.

    hart-elijke groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.