maandag 7 oktober 2024

Zachte Herinneringskracht kaarten, ze kunnen weer gevraagd worden

 



Ach ja, dan wil ik jullie
toch even meenemen
in de wonderen die mij
deze week ten deel vielen.
Zittend aan mijn tekentafel,
kijkend naar mijn handen,
wetend dat dáár mijn kracht inzit,
in het toveren met kleuren
en symbolen,
om te ondersteunen,
om te ‘sterken’
om kracht te geven….
wist ik even niet hóé ik
nu op dit moment
ermee om moest gaan.
Mijn tekenmap die ik deelde,
jullie liefdevolle reacties daarop,
gaven me op afstand
zoveel ondersteuning.
Ze lieten me weten
dat ik mijn manier van
tekenen niet in een laatje weg
moet stoppen, maar wát dan wel??
Tegelijkertijd kwamen binnen
enkele uren, afzonderlijk van
elkaar, 2 aanvragen binnen
voor een Zachte Herinneringskracht Kaart.
En mijn hart jubelde.
En als je dan nóg niet luistert
naar wat het Universum je
toch wel wil laten weten,
tja dan weet ik het ook niet meer.
Toen ik even later een paar
boodschappen moest doen
en een paar chocolademelk pakken
van een groot merk (echt er stond er 3)
samen het woord ADA vormden
moest ik grinniken….
oké oké oké oké,
ik snap het 💞💞

Dus…..
vanaf nu kunnen er weer
Zachte Herinneringskracht kaarten
aangevraagd worden.
Omdat ik weet dat mensen
en een stukje kracht uit kunnen halen.
Zich soms weer herinneren
waarom ze hier op de Aarde rondwandelen.
En omdat ik luisterde naar het
Universum wat het werkelijk uitschreeuwde
tegen me.

hier vind je meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.