maandag 31 december 2018

als dank, veel tekenopzetten bij elkaar gezet



Op deze laatste dag van het jaar 2018, wil ik jullie uit het diepst van mijn hart danken. Voor alle lieve berichten, alle lieve woorden, de ondersteuning die ik soms net op het juiste moment krijg. Deze blog ooit begonnen ter inspiratie voor anderen. Omdat ik zelf overal een mandala of een tekening in zie, dat zoveel mogelijk uitwerk, in de hoop dat zoveel mensen hetzelfde kunnen gaan ervaren. En daardoor de rust en ontspanning kunnen vinden die soms in een mensenleven soms zo broodnodig is.

Vandaag heb ik heel veel inspiratie te delen. Alles schreef ik al eens eerder hier op mijn blog, maar vandaag bundel ik hier zoveel mogelijk samen, opzetten van mandala's, vakantie-doe-boeken, met écht zoveel prachtigs, nogmaals alles staat al op mijn blog, maar zo bijeen gevoegd is het een schat aan inspiratie. Een mooie afsluiter van het oude jaar 2018.

Ik wens je veel kijkplezier...….tekenplezier...…..en daardoor veel rust en ontspanning. Zet je potloden maar aan het werk.

Een prachtige oudejaarsdag gewenst, heel veel liefs, en nogmaals dank jullie wel!!


- workshop Open Lotus


- workshop kaarten maken


- het slakkenhuis


- Lotus


- hoe teken je gemstones


- keizerinnenkroon/keizerskroon



- je eigen krachtkaart tekenen


- vakantie-doe-boek (herfst)



- opzet van een graancirkel



- Yin Yang



2 opmerkingen:

  1. Mooi en inspirerend Ada, dank voor het delen, ik ben blij dat ik je heb "ontdekt", heb me zelf net opgegeven voor een opleiding cq cursus creatieve therapie bij de Civas, komen ook mandala,s in voor, heb ik veel zin in, ik blijf je volgen, mooi mens, en wens je het allerbeste voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, een mooie cursus om 2019 mee te beginnen! Heel veel plezier ermee....misschien ga ik nog mandalawerk van je zien! Dank je wel voor je lieve woorden....voor jou ook een prachtig mooi nieuwjaar. Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.