woensdag 19 december 2018



On-ge-loof-lijk!!!

Heel stil heb ik zitten kijken naar wat er op mijn fb pagina en op mijn blog gebeurde. Wauw, wat een namen rolden er binnen, ook soms met indringende ‘verhalen’. Lieve mensen, soms kan ik zo twijfelen……zouden mensen dit wel leuk vinden?
Nou ik kreeg van jullie zo’n prachtige bevestiging. Zoveel mensen die een kaartje wilden ontvangen. Dit had ik echt niet verwacht. Ze bleven maar binnenkomen, een schaal voor ¾ gevuld…..de hele dag heeft de kaars gebrand! Zodat iedereen wiens naam opgeschreven was wat extra Licht ontving. Dus ook als je niet ‘gewonnen’ hebt, je naam of die van iemand anders heeft hier de hele dag in het Licht gestaan.
Tromgeroffel!!!!!! De naam is bekend.
Ans Thole
Ans ik zorg dat de kaart zo snel mogelijk jouw kant op komt (hopelijk nog voor de Kerstdagen).
En och lieverds, ik gun iedereen wel een kaartje…….ik ga straks in het nieuwe jaar gewoon opnieuw een mandala/tekening weggeven. En dan ook weer gewoon meedoen hoor, want ja, je weet maar nooit!!
dank jullie wel voor jullie vele delen, duimpjes en berichten, dank, dank dank.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.