donderdag 18 januari 2018

Natuurgeweld........




Vandaag morgen we weer ervaren dat wij mensen, al denken we vaak van wel, helemaal niet zo veel in hebben te brengen. We leven in een tijd waarin we heel graag controle houden over het leven, tjonge als het even niet loopt zoals we wensten.......dan ligt, lijkt het, ons hele leven op de kop.
Nou vandaag kunnen we de controle wel loslaten, en de hoop uitspreken dat er niet te veel ongelukken zullen zijn met mens en dier, en er niet te veel schade zal ontstaan.

Ons overgeven aan het natuurgeweld.........en ik mag zeggen, dat ik van dit weer houd........de wind, de muizenissen uit je hoofd laten waaien, wapperend haar op je koppie.........maar ok dat geldt niet voor iedereen...maar ook dan is overgave het beste........het gaat ook allemaal weer voorbij.

Als je niet naar buiten (of werken) hoeft, doe iets fijns waar je blij van wordt.......of kruip lekker een poos onder een deken........en wacht stil tot het 'overwaait'.

Vandaag maar eens een paar mandala's laten zien die over de elementen gaan. Alleen geen ether, daar ben ik nog over aan t nadenken, want hoe vat je zoiets vluchtigs in een tekening........

aarde

water

lucht


vuur


Een veilige dag gewenst.....

3 opmerkingen:

  1. Mooi je mandala's! Ik wil met storm altijd even naar de zee...ik houd ervan. Maar net werd ik écht omver geblazen...het lukt mij niet echt om te blijven staan. Steeds goed gronden en dan ging het wel beter maar dat enorme gebulder om je heen doet ook iets met je. Ik geniet daarvan...het helpt mij in loslaten.... Liefs en een veilige dag toegewenst. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha de zee.....en dan echt omver geblazen te worden......wat een kracht, deze storm.........pas goed op jezelf Petra.....liefs uit een onstuimig Twente.......

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.