woensdag 26 juli 2017

zomaar.......dank-jullie-wel.....




Zomaar dank jullie wel........voor al zoveel jaren lieve woorden, berichtjes op mijn tekeningen en op mijn overdenkingen die ik soms plaats. Sommige van jullie ken ik persoonlijk, sommigen alleen maar via mijn fb pagina of site óf van het Teken-je-Mee project. Zo lief......Het is alsof ik mensen persoonlijk ken....en je leert ook de voorkeuren een beetje kennen, de één houdt van de symmetrie en anderen van het 'losse' werk.

Ik vind het zalig om te delen......mijn werk, om anderen te inspireren, soms met opzet-uitwerkingen zodat er 'samen' getekend kan worden. Toen ik zelf begon met mandala tekenen moest ik de kennis halen bij óf mijn lerares óf uit de weinige boeken die er op dat moment waren. Bijna geen internet, het was er wel, maar moest nog per telefoontikken betaald worden. Dus even heerlijk rondstruinen op het internet was er niet bij.

Wat een heerlijkheid dat die mogelijkheid er nu wel is.....en daarom deel ik graag. Gewoon omdat ik zelf zó graag teken, zelf de rust ervaar die ervan uitgaat. En omdat ik hoop dat zoveel mensen ook die ontspanning vinden in het tekenen van mandala's of vrije vormen.


Daarom vandaag een hele dikke dank-jullie-wel.......voor alle lieve woorden en berichtjes die ik door de jaren van jullie mocht ontvangen. Voor mij een extra motivatie om te blijven tekenen en te blijven publiceren......

een heerlijke woensdag gewenst.......

3 opmerkingen:

  1. Lieve Ada,

    Ook jij heel erg bedankt voor al jouw deel momenten.
    Ik kijk altijd met heel veel plezier naar jouw tekeningen en lees jouw overdenkingen heel aandachtig.
    Ik ben er in ieder geval heel blij mee.

    Dus bij deze een dikke pluim terug.

    Liefs en hartelijke mandala groet,
    Lydia Visee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dank je wel Lydia......wat fijn te lezen.....ik wens je een heerlijke dag, lieve groet uit Twente.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze "zomaar-dank-je-wel" is wederzijds. Ik volg je blog trouw en word altijd weer enorm geïnspireerd door jouw prachtige mandala's. En bezoek zoveel als ik kan de workshops.
    Ook de twee recente graancirkels: echt prachtig....ik heb ze allebei al opgezet, maar ze moeten nog uitgewerkt worden.
    Dus nogmaals bij deze bedank ik jou heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.