dinsdag 25 juli 2017

dag pap........




Vandaag, 25 juli (door de Mayakalender een dag 'buiten de tijd' genoemd)…….lang geleden op deze dag, ging je over……..naar de andere zijde…….en nog steeds…..bij een bijzonder vogelgeluid…….bij de geur van de regen……bij het zien van een fazant, bij het kijken naar de wolkenformaties……sta je naast me…….

Mijn vader in dit leven……..jij liet me ook zien dat er na dit leven 'gewoon' verder geleefd wordt…..op een andere manier dat wel........ en je liet ook weten dat je nog steeds voor me zorgt en ik voel dat je regelmatig om het hoekje komt kijken ………en ik weet dat je er zal zijn als ik ook naar gene zijde kom………ik ga nog een hele poos wachten hoor……want ik weet, ook op deze manier ben je zó dichtbij……..dag pipa papoea……….(trouwens is er 'daar' ook een dag buiten de tijd?). 

tekening "De Griendman".......daar loopt hij..... in zijn geliefde grienden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.