maandag 10 juli 2017

De vakantietijd is begonnen......




Je voelt het aan alles….de vakantietijd is begonnen. De kinderen gaan hier nog wel naar school, maar heel Twente is vol van toeristen……fietsers, wandelaars, wielrenners (die net doen of ze in de Tour de France meedoen)……..en in de winkels worden, lijkt me, dubbele omzetten gedraaid, zoveel extra mensen zijn er hier in deze streek. Dát alleen al geeft mij een vakantiegevoel. Zo gezellig al die groepjes fietsers die hier voor het huis langfietsen.....gezellig keuvelend....groetend.....ik vind het leuk.

Gisteren was het hier ook een beetje feest in de tuin,  3 kindjes en hun mamma, een teiltje water met een serviesje, ballen, speelgoed-trekkers met skippy dieren…….pannenkoeken en ijsjes na…..onverwacht bezoek op de fiets, de zon die overuren maakte…..de hortensia’s die uitbundig bloeien……de vlinderstruiken die druk bezocht werden door de vlinders en bijen……..nou feestelijker had het niet kunnen zijn.




Vandaag hoop ik ook weer op wat zon, nu geen kindjes om me heen……maar eigen gezelschap, en dat is ook fijn…….

Ik wens jullie een heerlijke maandag………..én als je al vakantie viert, een zalig uitrustvakantie gewenst……..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.