zondag 12 augustus 2018

Huisnummer numerologie




Ik geloof dat huizen een ziel hebben, hoe oud of jong ze ook zijn, huizen kunnen je welkom heten, huizen kunnen je afstoten, je beschermen, je weren. Een ander ziet er misschien een berg stenen of hout in...…. ik heb ik altijd de huizen waar we woonden gekoesterd........en het was altijd wederzijds.
Zelf roep ik altijd wanneer ik thuis kom: "Daar ben ik weer", gewoon om op mijn manier het huis te begroeten, waar we wonen, wat ons een veilige thuishaven geeft, wat ons herbergt. En wat ons ook weer welkom heet na afwezigheid. Het huis wat je lijkt te omarmen, het thuis waar je energie en je geur hangt! Waar je blij van wordt wanneer je de deur achter je kunt sluiten, je veilig voelt in je eigen thuishaven.

Een tijd geleden had ik zin om een 'grote' tekening te maken. Mmmmmmm, ik vond dat het wel tijd werd voor een nieuwe mandala in de woonkamer in een 50x50 lijst. Een met numerologie erin. Ha, het zou een mandala worden voor ons huis in Reutum, waar we op nummer 38 wonen. In de numerologie wordt dat een 11 (meestergetal). Het moest er één worden met een Aartsengel erin, het werd uiteindelijk Rafaël, met 11 groene bollen. En iedere keer als ik er naar kijk, word ik blij. Niet alleen van de tekening maar het herinnert me ook dat we in Reutum een heerlijke plek hebben om te wonen. En ook omdat we door Engelen omringd worden, altijd.

Misschien vind je het ook leuk om voor jezelf eens een numerologische huisnummer mandala te maken....ook jouw huisnummer heeft van alles te vertellen. Er zijn verschillende leuke sites, ik heb er een paar voor je op een rijtje gezet. 


https://www.catharinaweb.nl/numerologie/huisnumerologie.html
https://www.houseofawareness.com/spiritualiteit-wetenschap/numerologie-huisnummers
http://www.spirituelebeleving.nl/huisnummers.html
https://www.libelle.nl/huis-tuin-feestje/huisnummer-persoonlijkheid/


Sowieso is de numerologie iets heel moois wat je toe kunt passen in je mandala. Kijk eens op internet.....er is zo heel veel te vinden hierover.
Hannie de Jong heeft hierover een prachtig boek geschreven (overigens mijn favoriete mandalaboek ) genaamd: Numerologische mandala's (in mijn ogen een boek wat iedere mandalaliefhebber in de kast zou moeten hebben)


foto gevonden op internet



Een fijne zondag gewenst!



3 opmerkingen:

  1. Prachtig boek is dat, heb het ook gehad, maar weer verkocht toen ik ophield met mandala's tekenen.
    Het is heerlijk als je van je huis houdt, het is heerlijk om thuis te zijn en thuis te komen.
    Of mijn huis het ook leuk vindt dat ik er ben.... ?
    Geen idee eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Floor, ik denk dat het ook een wisselwerking is.....als jij blij bent dat je binnen je 4 heerlijke muren bent.....wordt het (denk ik) gevoeld door je huis. Die energie straal je uit en heeft zijn weerklank. fijne avond hoor, lieve groet

      Verwijderen
  2. Ach Ada wat mooi toch weer, en ja, dat boek heb ik ook, heel erg mooi boek, en ja, ik hou ook enorm van mijn huis, de sfeer, ik vind het fijn om er mee bezig te zijn, helaas komt met de zomerdrukte nog even niets van het mandalatekenen.Ik geniet van de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.