zaterdag 18 augustus 2018

Dromelarijen......




Zomertijd, en in ons geval ook vakantietijd, geeft ruimte, geeft aanzet tot andere inzichten, om dichter bij jezelf te komen. Dingen die al tijdenlang in je hart zweven, om die ten uitvoer te brengen. Omdat er al genoeg is over nagedacht, én omdat de tijd aangebroken is, om vanuit het hart te gaan leven, komen hartenwensen naar voren, móéten haast tot werkelijkheid gebracht worden.

Dromelarijen……..over zinnen die uitgeschreven worden door mensen, die me tot tranen toe raken, mijn ziel aanraken. Daarom geen dromelarijen meer, maar er mag gewerkt gaan worden aan datgene wat ik zó graag zou willen. De ongeziene wereld tot leven brengen, de engelen, de elfen, de natuurwezens, ze zijn er allemaal, ze leven bij en met ons. Zó dichtbij en worden zo zelden echt waargenomen door mensen.



Al tijden teken ik Engelen, elfen, trollen, ze vloeien (soms) als vanzelf uit mijn potloden en dáár wil ik me de komende tijd nóg meer op gaan richten. Zodat ook zij, uit de vaak ongeziene wereld, ook een ‘stem’ krijgen, zodat ook zij gehoord worden, in onze drukke overschreeuwerige wereld. Hoe ik daar vorm al wil gaan geven? Ik ga naar binnen en luisteren…..en laat ‘mijn instrument', het tekenpotlood, zijn werk maar doen. En ik zal zien wat er gebeurt………en ik zal het hier delen. Zodat de ongeziene wereld een beetje meer zichtbaar zal worden.

De toekomst zal het laten zien...…..hier vind je een aantal van mijn eerder getekende Engelen, elfen en natuurwezens (en een huisje waar de natuurwezens in wonen!)






  













2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Ada! Zulke mooie fijne tekeningen.
    Met meest houd ik van tekeningen zonder herhalingen, of met cirkels in tweeën gedeeld. Daar kan je eigenlijk het meest je fantasie in kwijt vind ik zelf.
    Zie ook wel mandala's die ik zelf min of meer ook op die manier hebt getekend.
    Als ik later niet meer met mijn mooie lapjes uit de voeten kan, ga ik vast weer tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Floor, oh ja het tekenen, er zijn zoveel mogelijkheden. Met internet zie je ook werkelijk de fijnste dingen voorbijkomen. En zoals je schrijft, mooie lapjes, daar kun je ook mee 'toveren'. Zoveel schoonheid op de wereld! liefs Ada

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.