dinsdag 17 juli 2018

Vlinders en nog eens vlinders




Het komt waarschijnlijk door het fantastische mooie weer, ik heb nog nooit zoveel vlinders gezien. Soms lijkt het alsof ze over elkaar heen buitelen. Vrolijk dartelen ze in de rondte.....maken dansjes in de lucht. En in de avond, als je planten water geeft, ontwaken de nachtvlinders, en vliegen een beetje verschrikt weg, om ergens anders, onder een blad weer weg te kruipen.

Vlinders...…...wie wordt er niet vrolijk van? Toen ik vanmorgen zocht naar tekeningen met vlinders, zag ik, dat er het er toch wel een aantal zijn, wél met de meest exotische kleuren, dat wel. Hier in de tuin voeren de kleine witte toch de boventoon.

Ik heb mijn vlindertekeningen even bij elkaar gezet...….fijne dag!
















2 opmerkingen:

  1. Wat een hoop mooie vlindertekeningen heb je gemaakt.
    Hier zie ik ook wel Witjes, maar jammer genoeg niet van die mooie bontgekleurde. Er zijn ook veel te weinig bloemen in de bermen en parken, nu helemaal met die droogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Floor.....ik teken al zo lang, grappig vanochtend dacht ik zoek een vlindertekening......nou hier zijn ze. Hier in Twente is t ook superdroog, maar gelukkig ook nog heel veel bloemen....dus bijen, vlinders, wespen en allerlei ander vliegende beestjes komen hebben (denk ik) genoeg te eten. Ook de waterbakjes die hier volop in de tuin staan, zie ik ook regelmatig wespen drinken, och ja, zij hebben ook dorst. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.