vrijdag 31 maart 2017

Vlierbes Engel..........







Een tekening die ik opgezet had, kreeg een heel andere wending. Toen ik vanmorgen zag dat de vlierbesstruiken achter onze tuin weggehaald waren, was ik gewoon van slag. Tja ze stonden achter ons hek......niet van ons.....dus niks over te zeggen. En trouwens ze waren al gekapt toen ik t in de gaten had.

De vlieren die zulke onschatbare waarde hebben voor ons allemaal....met hun prachtige bloesems en bessen......die zoveel geneeskracht hebben.
De Engel laat mijn verbazing zien........over wat er om ons heen gebeurt......overal ter wereld........soms doet het zo'n pijn. Ik denk wel eens, ben ik nu echt de enige die t voelt en ziet.

Wij gaan een nieuwe vlierbessenstruik kopen..........en die in onze tuin zetten......zodat wij het nog een beetje goed kunnen maken. Met Moeder Aarde, met alle prachtige krachtige natuur om ons heen.........
En de Engel heeft uiteindelijk een naam gekregen "de Vlierbes Engel'.......ter ere van.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.