zondag 8 december 2019

ZONdag





Zondagmorgen, rond half 10, en het is nog steeds een beetje donker buiten. De weerberichten vertellen dat het waarschijnlijk de hele dag een beetje druilerig blijft. Jammer voor zoveel festiviteiten die in het land gehouden worden.

Fijn voor mezelf, want deze dag had ik al een poosje geleden 'gereserveerd' om te tekenen. Vandaag ga ik voorbereiden op de workshops "Krachtkaart tekenen". Ik ga er voor mezelf 1 tekenen en het één en ander op papier zetten voor alle anderen.

Vandaag ben ik dus 'verdwaald' in potloden en tekst. Terwijl de lampjes binnen en buiten branden, de vogels af en aan vliegen op de krans met allerlei vogellekkers...kom ik de dag wel door hier aan mijn tekentafel.

Omdat de zon zich waarschijnlijk niet zoveel aan ons zal laten zien, plaats ik er hier wat zonnestralen van mijn hand...voor wat extra warmte en licht, en misschien voor wat inspiratie.








Ik wens een mooie ZONdag.

(er is a.s. zaterdag nog 1 plekje vrij om een krachtkaart te komen tekenen, hier vind je wat meer info)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.