dinsdag 31 december 2019

Ik wens je......



Ik wens je vurig rood
om in je eigen kracht
te blijven staan.

Ik wens je oranje
om te verbinden in liefde
met de ander.

Ik wens je geel
om te schijnen als
prachtige zonnestralen.

Ik wens je groen
om je hart te volgen en
vol passie te laten kloppen.

Ik wens je lichtblauw
om je eigen waarheid
te spreken, in vrijheid.

Ik wens je indigo
om tot universeel
bewustzijn te komen.

Ik wens je violet
om je intuïtie
te gaan volgen en
daarop te vertrouwen.

En ik wens je wit,
om het reine en zuivere
in jezelf te (her)vinden.

Kortom ik wens je alle kleuren
van de regenboog.

Niet alleen voor het komende nieuwe jaar,
nee, voor alle dagen van je leven.

Straal als de Regenboog!
Ik wens je een veilige oudjaarsnacht.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gedicht, van wie is het?
    Wens je ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2020.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook een heel goed en gezond 2020 Floor, en de woorden zijn gewoon van mijn eigen hand hoor, anders had ik het vermeld. lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedicht! Voor jou wens ik ook alle kleuren van de regenboog voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.