zaterdag 11 maart 2017

Nog even iets over het Teken-je-Mee project.....en dan.......tekenen maar......






Zo….en nu mag ik het loslaten……….’mijn’ kindje het Teken-je-Mee project, wat 4 jaar geleden startte, wat groot werd door ons, wij, alle tekenaressen……….die samen met elkaar, weliswaar op afstand, aan de slag gingen met mandala’s. Ieder met hun eigen intentie. Ieder aan hun eigen tekentafel…….en uiteindelijk samenkomend op de site.

Toen ik los moest laten, omdat er te veel tijd in ging zitten, waren mensen zó teleurgesteld…….vonden het zo jammer de welbekende stok achter de deur kwijt te zijn, en ook het inspirerende delen. En dát zette mij weer aan t denken.

Omdat er nu ook wat ruimte was gekomen in mijn tijd, was er ook wat ruimte om het project op een andere manier neer te gaan zetten. Mijn vraag gesteld op facebook……..en het leverde zoveel lieve, blije reacties op dat deze week de nieuwe pagina "Teken-Je-Mee? Mandalagroep" is gelanceerd.

Hier op t blog vind je bij de pagina’s de opzet………..en hier op facebook kunnen de mandala’s geplaatst worden, gewoon op jullie eigen tijd, geen tijdsdruk meer. Maar gewoon tekenen wanneer jij wilt, misschien ook mét je verhaal erbij.

Nu wacht ik met grote spanning op de eerste mandala die erop komt. Natuurlijk kan ik mijn mandala die ik eerder maakte plaatsen, maar nee, ik laat het nu bij alle tekenaressen.

Ik mag t laten gaan………..t enige waar ik regelmatig voor zal zorgen is een nieuwe opzet.

En zo krijgt het Teken-je-Mee? Project een heel ander vervolg, wat mooi, om toch ‘met elkaar’ verder te gaan………op weg met elkaar door de wondere wereld van de Mandala………


Ik wens jullie een heerlijk weekend, met misschien wel zonnestralen én manestralen……….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.