zondag 29 december 2019

Kerst in Zweden




Voor 1 keer (heb t aan hun mamma gevraagd) 
plaats ik een foto van mijn drie ‘grote’ inspiratiebronnen. 

Die mij zó’n spiegel voorhouden, 
waar ik zoveel van leer, 
en waar ik zo mee kan lachen 
(en ja hoor soms is er ook stevige onenigheid).

Een week lang vertoefden we met z’n allen in ‘ons’ Zweedse bos. 
Er werd gewandeld, deden spelletjes, 
kleuren en tekenen, een hut gebouwd, 
marshmallows en worstjes warm maken boven een vuurtje, 
samen eten aan onze grote keukentafel, 
eindeloos op het lampje van de 
gekleurde sneeuwman drukken.....en nog veel meer.....

Intussen zijn we allemaal weer in het Twentse land.....
en het is goed zo. 
We hebben met elkaar weer prachtige herinneringen gemaakt.

1 opmerking:

  1. Lieve Ada
    Mijn kleinkinderen zijn ook voor mij de grootste cadeaus in mijn leven
    Ik geniet elke dag opnieuw van dat geluk
    Ik wens jou en je lieve gezin heel veel liefde en warmte en geluk voor het nieuwe jaar
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.