zaterdag 27 juni 2020

Luwte






Soms lijk ik in
herhalingen te vallen,
lijkt het of ik steeds
dezelfde woorden gebruik
over Licht,
Liefde
Vrede
en Samen.

Maar diep bij mij,
van binnen, wordt
steeds weer een
diepere laag
aangeraakt met deze
woorden.

We zijn zo snel in
de verandering nu,
bijna niet bij te benen.
Iedere dag een
andere golflengte,
het lijkt iedere dag
een andere dimensie.
Iedere dag wéér een
nieuwe ontwikkeling
niet alleen wereldwijd
maar ook in ieder mens.

Dus mijn stille mantra
over Licht
Liefde
Vrede en
Samen
krijgt ook iedere
dag een andere lading,
een andere betekenis.

Het voelt alsof de
veiligheidsgordels heel
stevig vast gemaakt
moeten worden,
want we gaan maar
door en door,
geen houden aan.

'Meestromen' is de boodschap
dat doen we ook,
met elkaar uit alle macht
maar af en toe de luwte
zoeken voelt fijn,
is broodnodig.
Zodat we de komende tijd
dicht bij ons zelf
kunnen blijven,
onszelf niet verliezen
in strijd
in woede,
in onmacht,
in onbegrip.

Maar om juist te gáán
voor die lang geleden
gesloten belofte
om met elkaar,
Samen,
het Licht,
de Liefde
en de Vrede
terug te brengen
naar Moeder Aarde.

ik wens je een heerlijke dag in de luwte
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.