zaterdag 6 juni 2020

Heropening






Wat heerlijk!

Na weken van een gesloten atelier,
is het vandaag weer opengegaan.

De vraag kwam een tijdje geleden.....
geef je alweer workshops?
Ik moest er over nadenken, en ja,
na passen en meten zodat
iedereen de nodige afstand had,
geschoven met tafels en stoelen,
was het vanochtend zover.




Zussen, vierden feest, hier in Twente,
maar ook zeker hier aan de tekentafel,
was het fijn.
Met elkaar werken aan één mandala,
voor hun een uitdaging, maar ook voor mij!
Want hoe doe je dat? Aan één mandala werken,
met zijn vieren, op 1,5 meter afstand?
Nou ik kan zeggen het is super gelukt!



Dus ja, wanneer je zin hebt
om een keer hier aan te schuiven
aan mijn tekentafel,
je bent van harte welkom
(met de nodige afstand natuurlijk).
Stuur me maar een mail......
dan kijken we samen naar wat mogelijk is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.