dinsdag 9 juni 2020

Zoveel





Zoveel mensen
zoveel Lichtwerkers,
zoveel Lichtbrengers,

We weten allemaal waarom we hier
op dit moment op Aarde zijn,
we hebben de oproepen gehoord,
we wéten dat we nu nodig zijn!
We zijn klaar, en velen doen al zo lang
in stilte hun werk.

Al zo lang geleden werd de keuze gemaakt
om met elkaar hier op dit moment
hier in deze tijd te leven,
met allemachtig veel uitdagingen,
zoveel verhalen, zoveel lijnen,
zoveel.....

De keren dat ik met mijn handen
omhoog naar de Hemel stond,
op mijn knieën zakte en smeekte,
om hulp, om begrip,
om rechtvaardigheid.
De talloze kaarsen die hier in huis
branden voor zovelen,
voor zoveel situaties......

Soms lijkt het of het helemaal
niet gezien of gehoord wordt.
En ik weet dat de hulp vanuit ons
zelf moet komen,
maar het is soms zo groot,
zo veelomvattend, voor een mens.
En nee ik weet ook,
dat we met zovelen zijn,
met zoveel Lichtbrengers.

En waarom is het dan zó moeilijk
om net die kleine doorbraak
te bereiken, om het grote geheel
een kanteling te geven.

Er wordt gezegd, we zijn er bijna,
maar wat is bijna?
Soms zijn er dagen dat ik zó moe ben,
zo graag even niet meer mee wil doen!
Mijn hoofd laat hangen,
tranen laat stromen,
en ook weer stoer wegveegt.

En dan toch, gewoon zomaar op straat
iemand spreken die precies weet
hoe het voelt, die ook weet.
Het stukje in je hart weet
te raken, zodat alles weer in zijn
proporties komt.
Je dat zachte duwtje geeft.

Dat ik mezelf weer bij elkaar raap
alle stukjes bij elkaar veeg,
en mijn licht weer gaat branden,
dat ik weer de Lichtbrenger kan zijn
waarvoor ik hier naar Aarde kwam.

Ik ben Licht,
Ik ben Liefde,
Ik ben Vrede.

Een Lichte, Liefdevolle en Vredevolle dag gewenst
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.