zaterdag 29 februari 2020

Schrikkeldag of? Tekendag!







Een bijzondere dag vandaag, een extra dag die eenmaal in de vier jaar voorbijkomt. Schrikkeldag…..tja en voor ons, als mandala-liefhebbers gewoon een lekkere extra dag om te tekenen, én ook omdat het het zoveelste weekend is met wind en regen. Laten we er dan maar een extra fijne creatieve dag van maken dan. Ik heb in het verleden al regelmatig mandala-opzetten gedeeld, en de meest prachtige filmpjes laten zien.



Ben vanmorgen lekker vroeg opgestaan, om het één en ander te bundelen op mijn  blog, zodat er 1 grote inspiratiebron ontstaat. Vol met kleur en vormen én voeg daar je eigen creativiteit bij, dan denk ik dat je eigenlijk een dag tekort gaat komen, om alles ten uitvoer te brengen wat je wilt.



Heel veel teken- en kijkplezier gewenst!

Een heerlijke zaterdag en wees voorzichtig.





Een Hexagram met ronde vormen tekenen:
hier vind je de uitleg





Een tekening gemaakt met een 11-deling
Zo fijn om te maken.
hier de uitleg





Ik schreef ooit een klein artikel over een workshop kaarten maken.
Zo ontzettend leuk om te doen, en weet je, er wordt altijd iemand blij van een kaart
hier de uitleg




Op deze plek op mijn blog zijn alle tekeningen gebundeld die gemaakt werden naar aanleiding van het Teken-je-Mee project wat 6 jaar 'gelopen' heeft.
Geniet van al het prachtigs, meer inspiratie kun je niet vinden, hier vind je ze




Wat dacht je van de Keizerinnenkroon?
Die is geweldig om te tekenen (en maak voor het vergelijk ook eens de Keizerskroon en voel het verschil)
hier de opzet




Graancirkels komen er natuurlijk ook voor op mijn blog.
o.a. hier vind je er één





In dit artikel op mijn blog, vind je geweldige filmpjes met uitleg over hoe je gemstones kunt tekenen en kleuren, en vooral hoe laat je ze schitteren!
je vind het artik
el hier




Een complete uitleg over de Open Lotus vind je hier




Het slakkenhuis mag natuurlijk helemaal niet ontbreken hier de opzet




Om lekker in balans te blijven, een Yin-Yang teken tekenen, hier de uitleg




Hier nog een graancirkel, lastig omdat ie scheef staat! 
hier de uitleg


Hij mag natuurlijk niet ontbreken!
De opzet van de Flower of Life, die vind je hier ( filmpje - lekker handig)





Nog een keer een Lotus, maar nu nét wat anders!
hier de uitleg


Zo, ik denk voor vandaag even genoeg bij elkaar gezocht. En weet je, als je door mijn blog 'wandelt', kom je nog veel meer tegen.


Veel plezier!


1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.