vrijdag 14 februari 2020

Gefeliciteerd!



Bijna 110 mensen deden mee in de verloting van deze kleine paarse/blauwe mandala. Een tekening die alsmaar bleef 'zeggen' ….:" ik moet op weg, iemand heeft mij nodig". 

Deze kleine Flower of Life mandala, die kracht en steun wil brengen bij iemand anders.
Onze kleinzoon riep al...….oma mijn naam moet er ook bij hoor, ik wil ook meedoen. Heb ik niet gedaan...….hij heeft al een tekening van mij gekregen (en weggeven is soms lastig voor 9-jarigen, moet ie ook leren hé?)

De namen zaten in een schaal...…...en er is zojuist een naam tevoorschijn gekomen:

de kaart gaat naar:

Gabrielle den Boer!
gefeliciteerd!

wil je mij een mail sturen? met je adresgegevens?
komt de mandala zo snel mogelijk naar je toe.


ada@adaenpietbouman.nl

Iedereen dank jullie wel voor alle lieve woorden. 
Ik heb ze allemaal gelezen hoor, niet gereageerd, maar wel tot me genomen.
Ach en binnenkort zal er wel weer een tekening zich aandienen, die op pad wil.

een goede nacht gewenst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.