woensdag 21 november 2018

Nieuw mandala tekenprogramma voorjaar 2019



Nu mijn nieuwe agenda klaar is, ben ik gelijk aan de slag gegaan om wat cursussen en een workshop te plannen. Ach het duurt nog een poosje voor het januari/februari is, maar misschien wil je al wat nieuwe dingen van je to-do-lijstje plannen.

Een cursus Basistechnieken, een Verdiepingscursus, een kennismakingsmoment en een workshop in Emmeloord. Hier vind je meer info.



Houd mijn blog in de gaten, er komen waarschijnlijk nog wel wat meer workshops gedurende het seizoen bij.


Wanneer je nog wat meer wilt weten over het één en ander, je kunt me altijd mailen:
ada@adaenpietbouman.nl

1 opmerking:

  1. Lieve Ada, als ik dichterbij woonde, dan wist ik het wel, dan kwam ik subiet naar je workshops, héérlijk, lijkt me ook een heel mooi plekje wat je daar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.