zondag 11 november 2018

Het is vandaag 11-11-11




Omdat het vandaag toch wel een heel bijzondere dag is 11-11-11, heb ik vandaag eens al mijn elf-mandala's bij elkaar gezet, niet zoveel hoor. Wel allemaal dit jaar getekend. En ik vind het heerlijk om met dit getal te werken. Het moet even goed uitgerekend worden op de gradenboog (360:11= 32,72727....), maar dan heb je ook wat.

Er wordt op internet heel veel geschreven over deze dag, ook wordt er straks (11.11 uur) wereldwijd een grote meditatie voorbereidt vanuit Hongarije info hier...en...hier vind je o.a. nog meer info (tijdstippen vind ik wat verwarrend, ik houd zelf 11.11 aan lijkt me heel logisch) 
Hilde Heijn schrijft op haar fb pagina ook over deze Poortdag.

Kortom 11-11-11 lijkt een heel bijzondere dag te worden, misschien een prachtige opening tot...…..en tijdstippen van meditatie......het gaat om de energie die ontstaat.....en energie kent geen tijd.

in ieder geval wens ik je een heel fijne zondag

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.