dinsdag 21 november 2023

Even over Lichtwerkers.....

 



Even over.......

Lichtwerkers,
Energiewerkers
Engelenwerkers
Zielswerkers
Kristalwerkers
en nog zoveel meer werkers......
Allemaal benamingen
verzonnen door mensen!
het geeft geen status aan
maar wél een staat van zijn.
Ik denk namelijk dat de meest
zuivere werkers het vaak helemaal
niet weten dat het naam heeft,
ze doen het 'gewoon'.
Werken met Energie, of Engelen,
of Kristallen of Zielen.
Wát is het toch?
Dat status geven,
ene mens is niet meer dan de ander
de ene mens moet je niet
verheffen boven de ander
waarom blijft het toch gebeuren?
Waarom zou iemand meer zijn
omdat hij of zij met Engelen kan
praten? Degene die dat doet en
kan vind het namelijk heel gewoon
hoor, die doet het vaak als van
kleins af aan.
Stop toch eens om steeds maar
mensen op een heilig voetstuk
te plaatsen, kijk gewoon eens
goed om je heen......
de buurvrouw die voor haar oude buurman zorgt
de mevrouw achter de kassa die je goedemorgen zegt
de onderwijzer die goed ziet wat er in zijn klas gebeurt
de vriendin met het luisterende oor......
dát is Energie, dát is Licht, dát is Liefde
dát is Zielswerk.
Probeer het te zien, dat we ieder
moment van de dag omringd worden door
de meest prachtige zielen, die steeds
weer hun stralende prachtige energie
zomaar rondstrooien
(waarschijnlijk ben jij er ook 1 van).
Ik wens je een heerlijke dag
Ada
(noot van mij:
omdat ik de vraag kreeg over het Stille Leger.
wie zijn dat dan? waar zijn ze dan?
het raakte me, omdat ik wel altijd die
prachtige energie voel bij zoveel mensen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.