donderdag 3 augustus 2023

Zweven tussen de sterren



 


Het voelt voor mij
als zo gemakkelijk!
Om tussen de sterren
en de maan en de
Zon te zweven.
Liggend op mijn bed,
ogen dicht,
rustig naar mijn ademhaling,
wortels uit mijn voeten
naar Moeder Aarde,
zacht haar voedende
energie naar boven
halen, en dit
prachtigs door mijn
lijf te laten stromen,
door mijn kruin....
en vandaar de energie
door mijn lijf laten gaan
als het ware
jezelf schoon spoelen.
Daarna kan ik, als ik
wil, gewoon tussen
de sterren zweven,
in het niets, tuimelend
als een vogel zo vrij.
En och, meestal val ik dan
in een zachte slaap
en weet niet hoe ik
geland ben.
Misschien niet een 'techniek'
uit de boeken (of juist wel)
geen idee, het voelt voor mij
gewoon fijn.
Je eigen gevoel volgen
wat bij jou past,
want hoe heerlijk eenvoudig
is het om tussen de
kleurige sterren te belanden.
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.