maandag 22 oktober 2018

Teken-je-Mee nummer 32






Kijk nou toch!!
Wat 11 cirkels tekenen teweeg kunnen brengen. Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n divers scala aan tekeningen voor het Teken-je-Mee project binnengekregen. Onvoorstelbaar. Wat een diversiteit. Er werd geknipt, geplakt, er werd gestipt, met tape gewerkt, met goudverf, soms op canvas, noem maar op.

Ik word hier zo blij van. Zoals ik in de nieuwsbrief al schreef, ik ga jullie uit je comfort-zone halen. Sommigen ervoeren dat écht zo, anderen vonden het geweldige uitdaging om zo te werken. Dit is zo'n leuk 'leerproces' om totaal iets anders te doen met je stukje papier, én jezelf uit te dagen om iets nieuws te proberen.

Wat ook opviel was dat de seizoenen zomer en herfst veelvuldig verwerkt werden. En ja, het was ook heel bijzonder dat de zomer gewoon doorging in de herfst, met prachtige beelden, met heerlijk buitenzijn, met bloemen die voor de 2e keer gingen bloeien, met vogels die niet ophielden met nestjes te bouwen, vruchten die volop geoogst werden, paddenstoelen die tóch, ondanks de droogte, verschenen, het werd allemaal veelvuldig verwerkt in tekeningen.

Ik zou zeggen, neem een kijkje bij alle inzendingen en geniet van deze 'uitdagende' opdracht.


Petra Kuivenhoven




Annelies Spang






Marianne Galjema




Mirjam Kleinebuul



Willemien Moerman



Joke van Asperen



Tiny Jong


Ingrid Kok


Karin van de Langenberg



José Dienaar


Annelien van Hoef




Nicole Ottevaere



Karin Backus




Trudi Schoenmakers



Theresia Rook



Jacqueline Hollegien



Ada Bouman



Jannie van Fulpen



Jacqueline Haspels




Reneé van Ravenhorst



Ada Hink




Dinie Nijenhuis




Gerda Millekamp




Marloes van Esterik




Neeke Beugelink



Ans van Hout




Elly Leenman



Gerda Vos





Jellie Veenema




Ria Kerkhof




Mirjam Wagenmans


Linda Janssens




Nel Leber




Ria Hesselink



Ans Thole



Anja Kusters



Joyce van der Vliet




Katja Boning



Met hele grote dank aan alle tekenaressen.
heb je wel ingezonden, maar staat de jouwe er niet bij, laat het me maar weten!



5 opmerkingen:

  1. Wat een veelzijdigheid! Ik ben diep onder de indruk! Dank je wel Ada voor de aanzet. Groet van mij, dinie neijenhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een variatie en creativiteit!
    Die van Annelien vind ik het mooist, zoveel kleine mandala's in één getekend, echt heel apart. Maar het was moeilijk kiezen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad....wat een verscheidenheid....weer een lust voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige mandala's. Inspirerend ook. Ik ben net begonnen bij Ada, maar ik zie dat er vele mogelijkheden zijn. Fijn vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.