vrijdag 16 maart 2018

Pinterest .....en over universele taal






Sinds een tijdje 'zit' ik op Pinterest. Omdat ik er nogal eens over hoorde, ben ik toch eens gaan kijken. Tja, en als je dat gaat doen, kan ik zeggen, kom je nóg meer tijd tekort, dan ben je verkocht. Wat een overdaad aan prachtige informatie. Wat een creativiteit....van over de hele wereld.  Op werkelijk elk gebied kun je de meest bijzondere dingen tegenkomen.

Ik heb een paar 'borden' gemaakt.........daar staan alleen dingen op, waarvan mijn systeem zegt wauw! Daar wil ik nog eens iets mee. En ik heb er ook eigen mandala's staan...........weer ter inspiratie voor anderen. Bijzonder om te zien dat ineens dingen wereldwijd gaan. Natuurlijk dat weet je maar als ik zie dat mensen uit Japan of China, of Rusland mijn mandala's bewaren, dát vind ik bijzonder.

Zo zie je ook dat beelden universeel zijn, je hebt er geen woorden (of vertalingen) voor nodig, maar beelden spreken tot het hart. Zoals alle mandala's die ik maak, vanuit mijn hart, vanuit mijn ziel komen, en blijkbaar wordt dat 'gelezen' door anderen. Ik zeg altijd, als er bij het zien van dingen kippenvel komt, nou dan raakt het, tot in het diepste zijn. 




Ik weet wel dat ik héél oud moet worden, als ik al dat prachtigs wil gaan maken, of in ieder geval een poging tot proberen ga doen. Vervelen, nee dat is een woord wat in mijn woordenboek niet voorkomt, zeker nu niet meer, nu Pinterest zijn intrede deed in mijn leven. En eigenlijk vind ik het wel fijn zo, omdat ik op het wereldwijdeweb nog wel eens verdwaal, wordt hier gewoon alles bij elkaar gebundeld en kun je heel selectief kijken en zoeken.

Wil je eens kijken op mijn borden? Je kunt me hier vinden op Pinterest.....misschien vind jij er ook nog iets leuks?

ik wens je een heerlijke vrijdag........

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je gevonden en volg je daar ook.
    Ik geniet er ook van, er is zoveel te vinden, van recepten tot teksten, creatief en spiritueel spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je ook al gevonden en volg sommige borden. Op Pinterest kijk ik inderdaad mijn ogen uit en krijg heel veel inspiratie op allerlei gebied....al jaren breng ik er erg veel tijd door.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.