vrijdag 1 september 2017

Nieuw........Mandalada's winkeltje......gevuld met originele kleine tekeningen





Verschillende kleine mandala’s, omgeven en ingegeven door Licht mogen vanaf nu een weg gaan vinden……naar buiten……..naar mensen die het nodig hebben, als wens, voor hoop, om blijheid rond te strooien, of als ondersteuning, of misschien voor op een altaartje.

Mijn kleine tekeningen gemaakt vanuit de meest zuivere intentie…….getekend aan mijn eigen tekentafel, omgeven door rozenkwarts en kaarslicht. De onderwerpen worden soms ingegeven door de Engelen, veelal ontsproten uit mijn eigen ziel.

Je zult deze kaarten ook niet in een winkel aantreffen, omdat het mij fijn lijkt om ze zélf de wereld in te sturen, naar precies diegene die geraakt wordt door de voorstelling óf omdat ze liefdevol richting een ander gestuurd gaan worden. Kwaliteit en zuiverheid…….dat is mijn werkwijze……de tekeningen zijn origineel, er is er maar 1 van. Misschien komen in de toekomst mandala’s tevoorschijn die gelijken………maar er zijn er nooit 2 hetzelfde.

Aan een kaart teken ik uren…..laag over laag….het zogenaamde sluieren, mijn manier van werken. De tekeningen zijn gemaakt op mooi stevig tekenpapier (14x14) en de potloodkleuren zijn licht- en kleurecht……..de kaart wordt geleverd met een mooie kwaliteit envelop. 
Alles in eigen beheer, gemaakt in alle rust, geen massa productie…….iets eigens, dat is wat ik mijn kaarten wil laten uitstralen.




Door een éénmaligheid van kaarten zal het ‘online-winkeltje’ ( link vind je hier) met regelmaat met andere tekeningen/mandala’s gevuld zijn …….kijk af en toe eens rond….misschien is er iets bij voor je. Voor jezelf…..of om iemand anders te sturen, om te steunen of om cadeau te doen.

De kosten per kaart € 7,50 inclusief de verzendkosten (binnen Nederland) en worden verstuurd in een grote envelop (bij ophalen kosten de kaarten € 6,00)
Wanneer je een kaart wilt bestellen mail me dan: ada@adaenpietbouman.nl

Natuurlijk kun je ook bij andere vragen/opmerkingen een mail sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.