dinsdag 16 augustus 2022

Het is zó voelbaar

 


Voelbaar
hoorbaar
zichtbaar
de stille zorgen
de stille wanhoop
het stille van het
niet meer weten
het stille van het
niet meer rondkrijgen.
Omdat straks het
brood weer op tafel moet
omdat straks de
warmte nodig is
met koude dagen
omdat straks een
nieuw onderdak nodig is
wat er gewoonweg niet is.
Het is zó voelbaar
het is zó hoorbaar
het is zó zichtbaar
al die grote zorgen
waar mensen nu
voor komen te staan.
De basis die onder
zovelen dreigt weg te vallen.
Ik weet
ik zie
ik voel
ik hoor
ik bid
En zal mijn Licht neer
blijven zetten
voor iedereen die
het niet meer weet
voor iedereen die
zich niet uitspreekt
voor iedereen die
zich stil terugtrekt.
Het is zó voelbaar!
Zullen we een beetje
op elkaar blijven letten
en elkaar waar mogelijk
ondersteunen.
Het zal zó nodig zijn.

Een liefdevolle omarming
(zeker voor degenen
die het even niet meer weten)
Ada

mandala: "Vertrouwen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.