dinsdag 18 januari 2022

Iedere vorm, lijn, kleur heeft een betekenis






Wat een fijne ontmoeting.
Zaterdag.
Vanuit Limburg kwamen ze naar
me toe gereisd.
De vrouwen die me vroegen om een
geboortemandala voor ze te maken.
Wekenlang was ik ermee bezig.
Verkeerde ik heel voorzichtig in
'hun energie'.
Ik voelde, rekende en tekende.
Wat was het fijn om ze
'in het echt' te mogen ontmoeten.
Alsof ik ze al kende, het voelde
vertrouwd, en fijn.
Ik heb ze verteld, over wat er in
de numerologie te 'lezen' was
och het was zo'n mooie herkenning
voor beiden.
Iedere vorm,
iedere lijn
iedere kleur
heeft een betekenis.
Helemaal passend bij
degene voor wie ik tekende.
Zo fijn om dit te kunnen en
mogen doen!

hier vind je meer info en nog meer tekeningen
die ik voor anderen maakte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.