donderdag 1 december 2022

Het is genoeg geweest

 


Laat ik heel helder zijn!
Maar mijn grens is getrokken.

Ik ben niet voor
en ik ben niet tegen.
Wie ben ik,
om in jouw hart
jouw zijn,
jouw ziel
jouw zaligheid
te kijken wat jouw
beweegredenen zijn.
Een eigen keuze maken is
een grondrecht van een mens.
Graag wil ook ik mijn eigen
keuze kunnen maken.
Met mijn hart,
mijn zijn,
mijn ziel
mijn zaligheid.
En mijn keuze is vele levens hiervoor
gemaakt, toen het vuur
om me heen oplaaide
heb ik gezegd,
nee,
nooit meer,
ik zal blijven strijden,
op mijn eigen wijze,
samen met zoveel mooie zielen,
En nu is het zover,
in deze dagen,
ik moet mijn grenzen aangeven
ik laat mijn keuze door
niemand,
lees niemand ontnemen.
Ik sta voor wie ik ben,
en ik hoop dat jij ook kunt
staan voor wie jij bent.
Allemaal onze eigen keus,
laten we dat respecteren.
Laten we de verbinding zoeken,
en laten we met elkaar
de heksenvuren omtoveren
tot vreugdevuren.
Ik laat me niet meer wegzetten!
Het is genoeg geweest.
Maak er een mooie dag van
Ada

mandala: "Ik geloof"

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.