maandag 19 februari 2024

Zacht en Liefdevol zijn (en blijven)

 






Overspoeld worden
door woorden
door beelden
door vragen
door meningen....
Wat kunnen mijn woorden
nog toevoegen
aan het geweld van
de letters
geschreven door zovelen,
de meningen
geschreven door zovelen
de beelden gemaakt
vanuit alle hoeken,
gemanipuleerd of niet.
Wat is werkelijkheid?
wat is écht?
Je kunt er alleen maar
achter komen door naar
binnen te gaan,
door jezelf te vragen
wát gebeurt hier?
Wat raakt mij zo
en waarom?
Wat ik kan toevoegen
aan alles wat er gebeurt
in de wereld,
zijn de kleuren
van mijn potloden,
die eerlijk zijn,
zuiver zijn,
vormen die ontstaan,
vanuit een diep weten,
vanuit mijn kern
soms zomaar uit het niets.
Niet meer dan dat.
Zachtheid en Liefdevol zijn
ik probeer het mee te geven
door middel van mijn tekenen
door midden van de woorden
die ik erbij schrijf....
Blijf dichtbij jezelf
op deze hobbelige reis,
probeer zacht te zijn,
liefdevol te zijn
voor jezelf
en voor de ander.
Ik ben Licht,
ik ben Liefde
ik ben.......
Ik wens je een heerlijke dag
Ada
mandala : "Zacht en Liefdevol"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.