zaterdag 7 augustus 2021

Kom op Lichtwerkers!!

 



Herinner jij je het nog?
Het moment dat je iets
over Lichtwezens,
Lichtwerkers,
Lichtdragers,
Lichtbrengers
of het Licht
las of hoorde
en dat alles in je
lichaam AAN ging,
dat je tintelingen kreeg,
dat er iets diep
binnenin je wakker werd.
Omdat je wist....
dit herken ik,
dit weet ik?
Dát moment heeft je gebracht
tot hier, precies hier,
waar je nu bent.
Door alle jaren heen
heb je erover gelezen,
je hebt erover geleerd,
op allerlei manieren,
heb je je verdiept,
je hebt er over verteld,
je hebt het gedeeld.
Veel mensen in je omgeving
heb je AAN-geraakt,
ook zij voelden de herkenning
diep van binnen.
Je wist dat de tijd zou komen
dat alles anders zou worden,
dat het leven geleefd
kon worden zoals het
ooit bedoeld is geweest.
En nu......zijn we aangekomen
in de tijd, op het moment
dat alles anders is,
dit hebben we gewenst,
we hebben het geweten
dat het zou komen.
Ik spreek de diepe hoop
uit dat jij je Licht nog steeds
laat branden en schijnen
zoals het ooit lang
geleden bedoeld was
dat je hiervoor terug
naar Moeder Aarde kwam.
Om het Licht neer te zetten
wat nu zó nodig is,
zoveel mensen in verwarring
zoveel mensen in agressie,
zoveel mensen in puinhoop.
Kom op
Lichtwerkers,
Lichtdragers,
Lichtbrengers
onze tijd is nu.
Zend je Licht nu uit,
op alle momenten van de dag
de oproep is overal te horen
Nu!
We zijn Liefde
We zijn Licht
We zijn Vrede
Samen!
Ik wens je een heerlijke dag
Ada

mandala: "Be the Reason"
(de tekst plaatste ik al eerder)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.