vrijdag 11 juni 2021

Het sprookje van de dood




In deze dagen waarin mensen verdriet voelen om datgene wat er gaande is in de wereld, komt dit boekje steeds weer in gedachten. Zelfs vanmorgen sprak ik er nog over met mijn vandaag jarige dochter.

Het boekje "Het sprookje van de Dood", geschreven door Marie-Claire van der Bruggen, waarin wordt uitgelegd dat ieder mens een eigen weg heeft te gaan, eigen 'contracten' heeft afgesloten om te gaan naar de volgende dimensie, maar ook dat de mensen die je het meest 'last' bezorgen, diegene zijn die echt het meest van je houden. Het is allemaal al afgesproken voordat je naar de Aarde kwam.



Heb je het boekje wel eens gelezen? Wil je het dan nog eens gaan lezen? zodat je weer helemaal helder voor de geest hebt wat er op dit moment gaande is. Heb je het nog niet gelezen, lief mens dan is dit een prachtige aanrader. Intens, verhelderend en zó zonder angst.
Mijn exemplaar is al zo vaak uitgeleend geweest, en steeds kreeg ik weer terug "wat prachtig", dit is het dus, dit wilde ik altijd al weten.
Dus op deze stralende lentedag, wil ik je graag meegeven, ga het prachtige boekje lezen, en écht, het zal zo helend voor je zijn!
Ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.