zondag 3 mei 2020

Een paar woorden.....






Als kristallen,
stralend en sprankelend
komen de woorden
deze week binnen via
mijn Messenger…..
"Je naam plopt steeds binnen"
schreef ze,
"ik wil je iets laten weten...…."


Iemand die het voelt
en die mijn ‘strijd’ ziet
wat het allemaal met
me doet, de onrust
in de deze dagen.

Het onmetelijke grote
vertrouwen wat ik heb
in wat er is en komen gaat.
De verandering van
onze wereld, Moeder Aarde
Nog nooit eerder vertoond
op deze planeet!
Het geeft intense dankbaarheid.

Tegelijkertijd de onrust
voelend over wát er
boven water komt.
Het ‘opsluiten’ van mensen
wetten die van de één
op de andere dag
worden ingevoerd.
het voelt zo heftig.
Maar vooral de snelheid
waarmee dingen gebeuren,
Dat verontrust me ten diepste.
En toch……
het vertrouwen heeft
de overhand.

De woorden die ze
schrijft,
dragen me al dagen.
Ik lees en lees,
maar ga vooral
terug naar mijn gevoel.
Steeds terug naar
mijn eigen kern.
En steeds meer
ontvouwt op mijn netvlies
de wereld die wij
gaan maken.

De schoonheid van het Leven
Wat steeds meer en meer
zichtbaar wordt.

Daarom…….
een paar woorden
kunnen bij dragen aan
een grote verandering
bij de ander.

Dank je wel voor je woorden
lieve vrouw
Ze hebben mijn leven
Verrijkt en helderheid gegeven.

dank je wel!
Ada

mandala: Mijn Openbaring

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal, ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hebben ontvangen van Anderson Loan Finance. Ik dacht oprecht dat het een oplichterij was, en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen omdat ik echt een lening nodig had. Een paar dagen geleden bevestigde ik op mijn persoonlijke bankrekening het bedrag van $ 12.000,00 dat ik had aangevraagd voor een bedrijf met een rentepercentage van 2%. Dit is echt goed nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft en die er zeker van is dat ze de lening zullen terugbetalen, contact met hen op via e-mail. (fax) + 1315-329-6320.

    Ze kunnen je een lening lenen!
    Neem contact op met Mr. Anderson
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    Telefoon: + 1315-329-6320
    Bezoek het kantoor op @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) ..
    ...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.