maandag 12 augustus 2019

Een blog vol zachtheid



Zoveel mogelijk de zachtheid en lieflijkheid in de wereld én in de mensheid te blijven zien, dat probeer ik. En oh nee, dat lukt zeker niet altijd. Maar soms sluit ik even mijn ogen bij hardheid, geweld, niet omdat ik het niet wíl weten, maar omdat ik ook weer dát wat je aandacht geeft groeit. Vandaar.

Zachtheid en lieflijkheid het is zo aanwezig, zo te vinden overal, als je het maar wilt zien, als je er maar voor openstaat. En mijn gevoel zegt dat alle mensen op deze manier willen leven, zachtheid en liefde rondstrooien daar waar nodig is.

Omdat ik weet dat er lezers van mijn blog zijn, die niet op facebook kijken (of zitten) én omdat daar (ondanks heel veel negativiteit) ook werkelijk prachtige dingen te zien zijn, ben ik even gaan zitten om wat mooie sites en blogs bij elkaar te zetten, zodat jullie ook mee kunnen genieten.

Een prachtige muziekkunstenares die tovert met geluid, hier vind je de link.
Als dit geen magie is!


Een foto die zó veel fantasie bij me oproept vond ik op facebook Avantgarde:

maker foto onbekend


Nog zo'n prachtige foto...…..als dit geen Fee is, dan weet ik het niet meer. Ik vond dit mooie exemplaar bij Wonder & Tayri (een bedrijf wat leggings verkoopt, maar soms zulke prachtige foto's plaatst):





Nog iemand die de wereld van de Feeën een zeer warm hart toedraagt en er prachtige gedichten over schrijft, hier de link


maker van dit werk is onbekend!



Iemand die nóg meer van Heilige Geometrie houdt dan ik, hier zijn link, oh je raakt niet uitgekeken en uitgelezen! Een sticker die je via zijn site kunt kopen (en er zijn  er nog veel en veel meer).




Nog zo'n site waar je nooit genoeg van krijgt. De foto's, de teksten, zo liefdevol en verheffend, hier de link. De foto komt ook van hun site 

foto: Evolver Media Movement

Een fotograaf Vic Rodas die zulk prachtig werk maakt, deel ik ook graag hier de link. Hij laat o.a. mosjes en paddenstoelen zien, en dan gaat er weer een nieuwe wereld voor je open.


En tot slot (en er is nog zo veel meer, maar ja) de site van Mariette Eikelboom van de Lichtfladderaars, prachtige informatie, prachtig werk, mooie ziel. Hier haar pagina. Kijk maar eens rond, er is zoveel moois te zien.



Zomaar dus vandaag......een heel kleine greep van dingen die ik soms lees, gewoon zomaar een blog vol zachtheid, vol liefde en vooral ook kennis.

Ik wens je heel veel leesplezier...….enne...….vaak is er nog veel meer info over deze sites/mensen, gewoon even verder zoeken op Google.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.