woensdag 2 augustus 2017

Ik heb een 'vakantie-mandala-doeboek' voor jullie gemaakt........



Misschien ken je ze ook nog van vroeger…….de vakantie-doe-boeken (trouwens ze zijn er nog steeds hoor)……..Boeken waar ik als kind blij van werd. Je kon er in tekenen, kleuren, lezen, van lijn-tot-lijn tekenen, verschillen (meestal 7) zoeken tussen bijna gelijke tekeningetjes…… wat was ik er druk mee. Lekker dik kleuren met viltstiften…..vaak was ik er weken zoet mee, zon of regen, tekenen vond ik toen al fijn. Ik weet nog dat ik van lijn-tot-lijn tekenen altijd heel leuk vond……..wat zou het voor een figuur worden??




En nu dacht ik……ik wil voor jullie mandalatekenaars/tekenaressen een soort 'vakantie-doe-boek' samenstellen. Een samenstelling met allerlei links en voorbeelden etc. die ik wel eens met jullie gedeeld heb ………….en  omdat er ook steeds nieuwe lezers via Facebook en mijn blog bijkomen………dacht ik, ik ga het een en ander voor jullie op een rijtje zetten. Zodat jullie nu in deze vakantieperiode een soort vakantie-mandala-doe-boek krijgen aangereikt, waar je misschien wat inspiratie uit kunt halen………en niet alleen tijdens de vakantie natuurlijk, maar ook lang daarna…….de computer is geduldig zullen we maar zeggen.



Zit je er klaar voor?

- workshop "Open Lotus' tekenen, je vindt de link hier



















- workshop "Kaarten Maken", je vindt de link hier



















- hoe teken je Gemstones? je vindt de link hier

















- de opzet van een graancirkel, je vindt de link hier

















- de opzet voor het Slakkenhuis, je vindt de link hier



 





- spelen met Cirkels in Cirkels, je vindt de link hier


















- uitleg over de sluiertechniek, je vindt de link hier








- en tot slot, werken met Yin-Yang, je vindt de link hier








ik wens jullie heel veel teken- en kleurplezier ...........

4 opmerkingen:

  1. Ahhh dank je wel!!! Wat ontzettend leuk en lief van je. Hier ga ik lekker mee aan de slag, ik houd je op de hoogte! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alvast veel tekenplezier Petra.......en met het uitzoeken waar je eerste mee zult beginnen....mandalagroet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ken ze ook nog, de vakantieboeken.....wat een leuk idee van je, ik ga er zeker iets mee doen....dankjewel Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het idee zat al even in mijn hoofd.......en dan breekt de vakantietijd aan.......dus was er ook wat tijd om alles uit te werken.......graag gedaan Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.